Jitka je energická učitelka s dlouholetou praxí, která má velmi ráda pohyb v mnoha jeho podobách. K pohybu a radosti z něj vede i děti.
Čerpá z kurzů, které absolvovala a kroužků, které vedla. S dětmi dělá zdravotní cvičení, taneční-pohybová cvičení, pohybové hry, cvičení s rozmanitými pomůckami, ale nejvíce miluje míče… byla hráčkou a nyní je trenérkou přípravky odbíjené.
Velmi klíčová je pro ni příroda a pobyt v ní, a proto před rokem začala pořádat letní a víkendové pobyty pro děti na svém pozemku poblíž Prahy, kde propojuje pohyb s přírodou. Spatřuje v tom velký smysl. V chladných měsících pořádá víkendy se svou kamarádkou a kolegyní Danou v Krušných horách. Děti jsou pro ni od mládí to nejpodstatnější a ráda s nimi sdílí jejich radost z přítomného okamžiku, smích, vnitřní čistotu a nadšení pro věc. Bere děti vážně a stále se od nich učí.
Další její radosti je hudba. Často s dětmi zpívá a hraje jim na kytaru nebo klavír. Má ráda přírodu, zahradu a lyžování;). Je matkou 3 dětí a babičkou 2 vnoučat…
Dana vystudovala umělecké gymnázium v Brně, obor literárně dramatický a jako druhý obor zpěv.
Po maturitě pracovala pro sdružení občanů zabývajících se emigranty, kde vytvářela volnočasové aktivity pro děti z uprchlických táborů a azylových domů. Možná i proto je její dovedností lidský, empatický a individuální přístup ke každému dítěti.
Má vztah k všestrannému pohybu se smyslem pro fair-play. Vnímá, že radost z pohybu a s ním spojené aktivity děti přirozeně stimulují. Díky tomu děti zapojují a využívají již naučné dovednosti v praxi. Pohybové aktivity jsou mnohdy provázeny silnými emocemi a tak se Dana snaží obě složky propojit a využít ve prospěch při práci s dětmi a otevřeně se s nimi o emocích a zážitcích bavit a hledat s nimi společné řešení, jak je zvládnout.
Vede kroužek tvořivé dramatiky, kde se také zaměřuje na socio-emotivní oblasti. Využívá metod Storytellingu, improvizace, hry v roli, pohybově-pantomimické hry, narativní pantomimy, verbálně-zvukové hry, hry s předměty atd. Hry doprovází hrou na Djembe, šamanský buben a jiné nástroje.
Co ji baví? Divadlo, hudba, umění, příroda a turistika.
Bára je učitelka s vášní pro umění. S dětmi dělá výtvarné dílny, kde se děti setkávají s různými výtvarnými technikami a novými množnostmi tvorby.
Výtvarku ráda propojuje s dramatickou a hudební výchovou, velmi často také vede dílny v angličtině.
Je také studentkou Karlovy Univerzity v oboru předškolní pedagogiky. Je milovnicí umění, přírody a lyžování, také vedoucí na letních táborech a bývalou skautkou. K dětem má laskavý, respektující a individuální přístup.
Věrka ve své práci s dětmi integruje principy Montessori pedagogiky, kladoucí důraz na samostatnost a respektování individuálního tempa každého dítěte.
Inspiraci čerpá také z myšlenek Milana Studničky, které přinášejí nové pohledy na dětskou psychologii a výchovu.
Motto: „Děti jsou jako květiny v zahradě světa. Každé z nich potřebuje lásku, aby mohlo rozkvést.“ – Morihei Ueshiba (zakladatel Aikida)
Věrka intuitivně vytváří laskavé a podnětné prostředí, kde se děti cítí bezpečně a mohou svobodně vyjadřovat svou kreativitu. Přistupuje ke každému dítěti individuálně, s pochopením a respektem k jeho potřebám a rytmu. Dětem nabízí nejen radost z objevování nových věcí, ale i pocit důvěry ve své vlastní schopnosti. Klade důraz na přirozenou potřebu dětí být součástí společenství a učit se skrze vlastní zkušenosti.
Věrka je pro děti průvodcem a svým přístupem inspiruje děti, aby se nebály snít a věřily ve vlastní sílu a možnosti.